utorak, 22. ožujka 2011.

^^Week of Stripes pt.2^^

Evo jučerašnja kombinacija s prugicama...
Neću dalje duljit ;)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Robica: hlače ZARA, majica PULL AND BEAR, vesta MANGO, torba ACCESSORIZE, prsten TONKICH, tenisice TOMMY HILFIGER


Ustvari moram nadodat još nešto...
Znam da mi slike nisu baš bajne, al trenutno me nema tko slikat, nadam se da sad kad zatopli da ćete gledat moje slikice u drugačijem svijetlu :))) Strpite se još malo :)


Do sutra, s novom prugastom kombinacijom :)


XOXO
:)

Broj komentara: 9:

  1. a tu sam majicu htela da kupim, svega mi
    ali nestalo moje velichine
    pa sam jurila slichnu u bershki
    ali na kraju nishta i od toga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepe su mi ove svjetle nijanse i prugice su drazesne! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas lepa i vesela kombinacija.Svidja mi se:)

    OdgovoriIzbriši
  4. slatko! i frizurica mi je baš lijepa tako odmaknuta s čela! :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna ti je majica!:) Sjajne fotke!:) Bravoo<3

    OdgovoriIzbriši
  6. Lezerno i predivno! Nemam nista za dodat ni za oduzet! Divna si <3

    OdgovoriIzbriši