subota, 12. ožujka 2011.

:::

Dragi moji, ispričavam se na ne pisanju :D
Pisala sam diplomski i napokon završila, sad još predat zadnju verziju i gotovoooo!!!! :)

Inače, ima neke nove robice, iako je kriza kod mene financijska, 
ali za šoping se uvijek nađe :D
slikice sutra :)


I evo kombinacija od jučer, košulja se ne vidi lijepo, gore je tipa ruska kragnica i može se podvrgnut rukavići i onda bude 3/4...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Robica: trapke i balerinke MISS60; kaput PULL AND BEAR; marama i košuljica S.OLIVER, prsten i narukvica H&M, naočale BURBERRY.


I kupila si novi mobić,. to se moram pohvalit jer sam baš hepi, sad mogu i ja svašta s njim :)

Image and video hosting by TinyPic

Sutra kombinacija od večerašnjeg izlaska :)

XOXO
:)

Broj komentara: 7:

  1. Prsten, narukvica, marama, mantil - super. :)
    Jeee, za novi mob. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme prsten i narukvica!
    I mobitel!
    I ti cijela!
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. love the scarf and the bow ring =0

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno ti je sve..
    a mobitel:))))
    PUSA VELIKA!

    OdgovoriIzbriši
  5. chesssstitam!
    htela sam robicu komentarisati, ali telefon je ipak pobedio
    i ja sam dobila novi, isto android
    i odushevljena sam
    kako li smo do sada ziveli svi bez smartphonea :)

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitaaam za diplomski :) čekamo sutra da vidimo novu robicu :) mobitel je fancy ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. prsten mi je prekjut! :)
    čestitke i od mene za diplomski!!! Bravo, bravo!! :*

    OdgovoriIzbriši