nedjelja, 20. ožujka 2011.

^^Stripes^^

"Čim nam proljeće stiže već nam tradicionalno donosi prugice na odjeći, a osobito one mornarske. Bez plavo- bijelih prugica gotovo je nezamislivo kročiti u novu modnu sezonu. A proljeće i ovako toplo vrijeme odlično je za 'igranje' i miješanje zimskih pletiva i ljetnih prugastih krpica. 

Gotovo od trenutka kada ih je Coco Chanel predstavila u svojoj kolekciju, prugice su svake sezone sve veći hit. Ako u svome ormaru nemate ništa prugasto, sada je pravo vrijeme za to. Odlučite li se za klasični t- shirt, za haljinu ili bilo koji asesoar u tom stilu, nije bitno jer ćete biti totalno 'chic'. Samo jedan dobro pogođeni komad odjeće na prugice, bit će sasvim dovoljan da osvježi vašu garderobu."

Image and video hosting by TinyPic

Što se mene tiče, ja obožavam prugice. Baš kako piše gore, nezamislivo mi je bez njih :D 

Evo moj prugasti wishlist - izdvojila sam neke stvari ;)

ZARA:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

MANGO:
Image and video hosting by TinyPic

KILLAH:
Image and video hosting by TinyPic

H&M:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



"Bile one žute, plave, crvene, crne ili bijele, vodoravne ili okomite, prugice su zavladale i 'high street brand- ovima' i u svim bojama i oblicima vladaju ovom sezonom. Zato ako ih još nemate, brzo u 'shopping'!"



XOXO
:) 

Broj komentara: 14:

  1. love stripes!!!I quote H&M..great:)

    Follow me dear??i'd be very happy if you do so..i wait u..kiss
    patchworkporter.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam prugice u svim varijantama! Sve mi se svidja! Torba i prugasta zelena Mango-Prada like suknjica <333

    OdgovoriIzbriši
  3. divan ti je izbor. sve mi se sviđa!:) hvala ti za divan komentar:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ove zarine su savrshene, posebno sa crvenim detaljem. a H&M necu ni da kometarishem kmeeeek
    #nemamoH&M

    OdgovoriIzbriši
  5. OBOZAVAM prugice, divaaan post!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post! Sve je super... Obožavam prugice...:D

    http://pickpocketdesign.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Velika sam obozavateljica prugica! Sad sam se zaljubila u ovu desnu mango haljinicu.. Jesi je vidjela mozda kod nas? Koja je cijena? Zeeeeelim <3

    OdgovoriIzbriši
  8. volim prugice na vama curama i na nama dečkima. i ja ih nosim stalno :D

    OdgovoriIzbriši
  9. uvijek dobro izgledaju, pogotovo h&m-ovske <3

    :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvrstan odabir! Tko ne voli prugice, pogotovo kad ih danas ima na sve naćine i svoh boja! Uživam!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlične su! Super izbor!
    Pratim te ;)

    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši