nedjelja, 9. siječnja 2011.

:::Rain:::

Ovo vrijeme ubija. Neznam ni sama više što mi je draže. kiša i jugo ili bura i hladnoća. Svaki ima svoje nešto :D

Jedva čekam neki šoping ;cerek;

Evo jedna kišna...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

majica:h&m, suknja:zara, vesta:mango, čizme:plodine, šal:noname, kaput i torba kao i prije





xoxo

4 komentara:

  1. heheh chizmice se preslatke, ja obozavam gumenjake.. shetam jedne leopard :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ti baš imaš hmm, ne znam kako da se izrazim...možda girly casual stil (?), ugl oću reć da mi je to baš specifično za tebe i baš mi se sviđa. :)

    majica i gumenjače zaslužuju posebno <3

    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. prvo moram potpisati groficu i staviti jedan veliki lajk na to! sviđa mi se zapravo kako je svaka blogerica prepoznatljiva po baš nekom svom điru. :D
    a gumenjače su <3

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično mi je ovo! čizmice su prekjut! :)

    OdgovoriIzbriši