utorak, 11. siječnja 2011.

:::Don’t tell me this dream is over:::

Aha, vidite kako mogu biti redovita :)
Baš je meni drago :D

Ustvari sad imam priliku jer više-manje svaki dan dođem kod mame na posao, a oni imaju ovako lijepo ogledalo pa se mogu sama slikati :)


Inače, da se "pohvalim" za one koji ne znaju :D
Sada sam trebala biti 4.godina, al zbog jednog ispita to nije bilo moguće, ispit je položen u 11. mjesecu i sada sam "diplomiralaaaa" :)
Ustvari... samo još diplomica da stigne u ruke pa da mogu onda pravo reći da sam diplomirala...
I sad ne odmaram, nego radim. I super mi je, iako zna bit tlaka dizanje ujutro, ali šta je tu je.
Ne mogu imati ovce i novce :D

Još se nadam kakvom putovanju kad već pauziram sada ;zubo; ;cerek;

I evo da vas ne zamaram više...


...današnja kombinacija:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

majica:pullandbear, vesta:mango, hlače:killah, kapica:H&M, torba:misssixty, kaput:ichi, gumenjače:plodine





XOXO

Broj komentara: 6:

  1. ijaoj što si slatka!!!!!! frizurica je najslađa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. cestitam! sad si postala velika :D
    slazem se s ljupkom, slatkica prava :)

    OdgovoriIzbriši
  3. chestitke, supish kombinacija a poseban lajk za naochare #upotrazizajednima

    OdgovoriIzbriši
  4. od srca ti čestitam na diplomi!! Ta kapica ti odlično stoji!! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep blog! :) Pratim teee
    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši