ponedjeljak, 20. rujna 2010.

^^Leopard print..^^

Novi šal :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Robica: blazer,vestica:H&M/ majica:benetton/ trapke:miss60/ baletanke,torbica:topshop/ šal:s.oliver



Broj komentara: 15:

  1. Šal je divan završni dodir,super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke balerinke, a šal je super. Baš mi treba takav ;)
    :-**

    OdgovoriIzbriši
  3. ti si to presvukla blog, slatko :)
    prva fotka mi je naj, odlichno ide shal na sako i ostalo...

    OdgovoriIzbriši
  4. sve je divno, pogotovo taj kardi! <3 cipelice malo manje... ;)
    Šal je odličan! :volileopard: :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme!! prekrasna kombinacija!!! jedna od tvojih najdražih za sada ;) vestica je san snova! :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo :)

    Al komentiram jer me zanima tko je ovo na slici u headeru, nemarno zabačene glave, s divnim profilom... Please?

    OdgovoriIzbriši
  7. lijep šal i krasna torbica. sve u svemu, baš si mi slatka!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijep pozdrav, imaš li možda neki mail na koji te se može kontaktirati? Riječ je o predstavljanju domaćih blogera pa bih te molila da mi se javiš na sljedeći mail, ako si zainteresirana za detlje:
    anela.sencar@gmail.com

    Unparijed hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uff tad je leopard bio vrh, a i sad se nosi

    OdgovoriIzbriši