četvrtak, 5. kolovoza 2010.

"It feels alright, but never complete, without you"

Vratila se s "godišnjeg" pa da ne dužim s tekstom evo za prvi (povratnički) post jedna kombinacija i da pokažem novu zurku koja ustvari više nije nova ali nisam stigla postat prije puta...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Robica: suknja:mango majica,klač,broš,narukvice:HM sandale:noname,


I evo pjesmuljak koji mi u zadnje vrijeme ne izlazi iz glave




XOXO

Broj komentara: 9:

  1. ovo mi je prekrasno! sve, do zadnjeg detalja, cvijet baš lijepo podigne bojom. a friz ti je predobar, tolko sam ljubomorna jer meni kratka kosa stoji očajno.:/
    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. preslatka si <3
    jako mi se sviđa kombinacija :) suknja ti baš dobro stoji

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nadam se da ces sada biti redovna <3

    OdgovoriIzbriši
  4. predivna si :)
    Suknja savršena!

    OdgovoriIzbriši
  5. savršeno! jedan od tvojih naj!!
    i frizurica ti je odlična!! <3

    OdgovoriIzbriši