ponedjeljak, 19. travnja 2010.

Opet 2u1

Evo kako postoje sve ljepše vrijeme vjerujem da će biti više kombinacija :D

jedna od jučer i od danas...









Robica: trapke:killah, balerinke:deichman, majica:zara, blazer:HM, prsten:accesories, ogrlica:bakina..
2 komba sve isto samo majica bijela(odispod):topshop, plava preko:miss60


XOXO

Broj komentara: 8:

  1. baš lijepo proljetno! :)
    divan prsten! i ogrlica! šteta da se ne vidi bolje! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. da da! baš je proljetno :))
    obje su mi super ali drugu bi favorizirala :cerek:

    i tak si mi super jako mi se svida tvoj stil i voljela bih da cesce stavljas slike :)

    pusa!

    ljupka

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve mi se svida, ali znas sta mi je najvise svida i sta bi ti ukrala...sako, smrc!

    OdgovoriIzbriši
  4. Taj tirkizni prsten je PREKRASAN!
    I sako mi je zakon,super!! :*

    OdgovoriIzbriši
  5. zašto o zašto ne razlikuješ č i ć? to mi je baš ružno :(

    OdgovoriIzbriši
  6. preslatka ti je kombinacija, baš onako proljtna... btw, znaš kaj sam prvo skužila??? Da ličiš na Blair Waldorf, ali fakat... Jel zato Chuck gore? :-)

    OdgovoriIzbriši